keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Kevätkiima

Nyt on löytyny naapurin martalle mies! Ystäväsi meni salaa naimisiin ja toinen hehkuttaa kihlaustaan. Tulevaisuus kuulostaa ällön pinkiltä. Kuulostaako tutulta? Minulle kuulostaa. 

Kevätkiima on saapunut kaupunkiin ja herättää sinkuissa epätoivoa ja hellyydenkaipuuta. Tutkimuksen mukaan juuri keväisin syntyy erityisen paljon pareja! Olin ystäväni luona, joka oli juuri eilen julistanut kevätkiiman alkaneeksi. 

Tuo kevätkiima on kavala toveri, joka synnyttää lopulta festari-romansseja ja niitä tulevia nuoruuden heiloja. Se on luonut juhannustaijat ja kaiken maailman Amorin lemmenjuomat. Kevätkiima on saapunut.
(C) Wilma Ruusuvirta. Kuva otettu ystävästäni ja hänen veljestään (haha, sopii teemaan) vuosia sitten.

Vaikka kiima on saapunut, pitäkää toverit mielessänne laatu ja sinkkuuden hyvät puolet! Itse olen ollut sinkkuna jo pitkään ja myöskin tullut siihen ikään, kun aletaan epäilemään homoseksuaaliksi sukulaisten taholta. Sinkkunahan ei muuten voi olla, eikö niin? Olen ehkä liian itsenäinen eikä minulla ole kiinnostusta suhteeseen. Ehkä minä alan opettelemaan epäitsenäisyyttä ja täytän velvollisuuteni maailman populaation kasvua kohtaan. Kyllä! Onko kellään vinkkejä epäitsenäistymiseen? Hmm.. 


Pyydystän kevätkiiman kotiini. Tänä keväänä.



(P.S.Kuulostiko viimeinen lausekenenkään mielestä yhtä luihulta/pelottavalta kuin minusta? Haha)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin vastaamaan mahdollisimman nopeasti! Kiitos kommentistasi. Rakkain terveisin, Wiivi